سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

سایز کاپ قاعدگی

نارگیل بهترین روغن صمیمی است

28 جولای 2015 / در سلامت صمیمانه / توسط ماندانا

احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید ، روغن نارگیل فواید زیادی برای سلامتی دارد بنابراین یک روان کننده صمیمی عالی ایجاد می کند. می توانید آن را در سراسر بدن خود قرار دهید ، بوی خوبی دارد ، می توانید آن را بخورید و دارای خواص ضد باکتری است. نیازی نیست بدن خود را در معرض مواد شیمیایی قرار دهید وقتی مادر طبیعت فقط آن را به شما تحویل می دهد.

 

# روغن نارگیل و فنجان های قاعدگی

بعضی از خانمها اغلب می پرسند که از چه روغنی برای کمک به قرار دادن جام قاعدگی خود استفاده کنند. من فکر می کنم بیشتر اوقات لازم نیست چون خونریزی می کنید ، در آنجا کاملا لغزنده است. اگر در این لحظه خونریزی ندارید ، متوجه می شوم که خیس کردن فنجان با آب کافی است.

 

اگر احساس می کنید واقعاً به یک روغن احتیاج دارید می توانید از یک روغن بر پایه آب استفاده کنید که به اندازه روغن نمی ماند. هرگز از یک لیوان مبتنی بر سیلیکون با یک فنجان استفاده نکنید زیرا می تواند مواد فنجان شما را خرد کند.

 

از تجربه داشتن روغن در داخل واژن در حالی که یک فنجان قاعدگی پوشیده اید ، می تواند آن را ترغیب کند تا بیشتر از حد معمول سفر کند. سپس دوباره من مشکل رطوبت ندارم ، بنابراین هرکدام به خودشان مراجعه می کنند تا بفهمند چه چیزی بهترین کار را می کند ارزش آن را دارد که امتحان کنید اگر درج برای شما کمی مسئله است.

سایز کاپ قاعدگی:

# روغن نارگیل و شرایط واژن

از آنجا که خاصیت ضد باکتری دارد ، به شما کمک می کند تا از عفونت مخمر جلوگیری کنید ، بنابراین چرا در حین رابطه جنسی از آن استفاده نمی کنید. توجه داشته باشید ، برای استفاده از آن مجبور نیستید منتظر رابطه جنسی باشید. شما می توانید از روغن نارگیل به عنوان پایه برای مخلوط کردن چیزهای دیگر مانند روغن درخت چای برای کمک به شما در مبارزه با عفونت های مختلف واژن استفاده کنید. برای از بین بردن بوی بد واژن می توانید در مقاله من برای درمان های خانگی بیشتر بخوانید

 

# روغن نارگیل و پیشگیری از بارداری

در برخی موارد روان کننده های پایه روغن می توانند کاندوم های لاتکس را تجزیه کرده و آنها را بی اثر کنند. در عوض هنگام استفاده از روغن نارگیل کاندوم های پلی یورتان را انتخاب کنید. آنها معمولاً توسط خانمهایی که به لاتکس حساسیت دارند استفاده می شود.

 

اگر می خواهید باردار شوید ، چسبندگی روغن ممکن است اسپرم را به چالش بکشد تا در صورت بارداری بهتر به آب بچسبد. از طرف دیگر ، احتمالاً کمک خوبی به پیشگیری از بارداری است (نه به خودی خود! ممکن است شناگران بسیار خوبی در آنجا باشند!)

 

# روغن نارگیل و وقت سکسی

با آن ماساژ دهید ، بخورید ، داخلش را داخل آن بگذارید ، در استفاده از آن در اتاق خواب محدودیتی وجود ندارد.

 

روان کننده های روغن همچنین قدرت ماندن بسیار بیشتری نسبت به روغن های پایه آب دارند اما بله روغن آن بیشتر است بنابراین برای همه مناسب نیست. من مقدار زیادی نمی گذارم ، اگر مقداری خارج از لابایای خود قرار دهید ، جایی که ممکن است کمی ناخوشایند باشد (ناحیه پرینه) ، کمی روی دست باشد اما من مقدار زیادی را داخل آن قرار نمی دهم ، شما دارای رطوبت طبیعی هستید و ممکن است که نباشید اگر "بیش از حد روغن" کنید ، به همان اندازه احساس می کنید.

 

بدیهی است که برای بسیاری از چیزهای دیگر خوب است ، آن را در آشپزخانه خود نیز بگنجانید. خوشحالم که در بالی زندگی می کنم ، جایی که همه جا در دسترس است و حتی خودم می توانم آن را بسازم.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی