سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

چگونه عضلات کف لگن را تقویت کنیم

10 فوریه 2020 | 0 نظر

 

عضلات کف لگن شما قسمت پایین لگن شما را تشکیل می دهد و از اندام های لگن (رحم ، مثانه و روده) پشتیبانی می کند. آیا شما تا به حال در حمام هستید و کسی به طور غیرمنتظره ای در آن سوار شود؟ شما متحیر شده اید و دیگر چشم پوشی نمی کنید! یا خودتان را از عبور گاز در لحظه ای نامناسب باز می دارید؟ از عضلات کف لگن خود تشکر کنید! آنها همچنین عضلاتی هستند که می توانند در طی ارگاسم منقبض شوند (سفت شوند). در اینجا نکاتی برای تقویت عضلات کف لگن آورده شده است. آنها برای رفاه هر چیزی در جنوب دکمه شکم شما مهم هستند!

 

چگونه می توان فهمید که عضلات کف لگن من ضعیف هستند؟

در اینجا برخی از نشانه های بلند قوس وجود دارد که لگن شما می تواند از یک تمرین استفاده کند!

 

نشت ادرار هنگام سرفه ، عطسه ، خندیدن یا هنگام فعالیت بدنی

عبور باد هنگام خم شدن یا بلند کردن (از جلو یا عقب!)

عدم دسترسی به توالت بدون تصادف

تامپون هایی که به راحتی جدا می شوند یا می ریزند

برجستگی در دهانه واژن

چگونه عضلات کف لگن ضعیف می شوند؟

بنابراین ما در مورد ضعیف بودن آنها صحبت کرده ایم ، اما چگونه به آنجا می رسد؟

 

بارداری! ماه سنگین وزن رحم به طور مداوم.

زایمان واژن و اینکه چگونه می تواند عضلات را بیش از حد کشش دهد

وزن چاقی

یبوست مداوم و خود را در حین حرکات روده تحریک کنید

چگونه عضلات کف لگن را تقویت کنم؟

خبر خوب! آنها را می توان تقویت کرد! مانند هر عضله دیگر در بدن ما ، با دانش ، صبر و کار مداوم ، می توانیم کف لگن ضعیف را برطرف کنیم.

 

تمرینات کگل. برای شناسایی عضلات کف لگن ، ادرار را در جریان میانه متوقف کنید. هنگامی که عضلات کف لگن خود را شناسایی کردید ، می توانید تمرینات را در هر موقعیتی انجام دهید ، اگرچه ممکن است در ابتدا انجام آنها در حالت خوابیده راحت باشد. برای انجام کگلز تصور کنید که روی مرمر نشسته اید و عضلات لگن خود را سفت کنید انگار که سنگ مرمر را بلند می کنید. هر بار سه ثانیه امتحان کنید و سپس برای شمارش سه بار آرام باشید. توصیه می شود این کارها را چند بار در روز انجام دهید!

 

نکته اصلی این است که سعی کنید هنگام انقباض عضلات کف لگن ، از عضلات شکم ، پا یا لب به لب خود استفاده نکنید. ورزش این عضلات کمکی نخواهد کرد و شما را از رسالت منحرف می کند! برای اینکه بفهمید عضلات شکم ، پا یا ماهیچه های خود را منقبض کرده اید ، می توانید یک دست خود را روی شکم و دست دیگر خود را زیر باسن یا پای خود قرار دهید. برای تقویت عضلات کف لگن خود را فشار دهید. اگر احساس می کنید شکم ، پا یا باسن شما به هر طریقی حرکت می کند ، از عضلات اشتباه استفاده می کنید.

 

اسکوات

اسکات گیپ

انجام صحیح اسکوات کلید درگیری با عضلات مناسب است ... و از آسیب دیدن جلوگیری می کند!

 

پل

giph پل

تقسیم میز رومیزی

شکاف رومیزی giph

این یک تمرین عالی برای هر کسی است که از ناحیه کمر مشکل دارد ، زیرا شما می توانید دراز بکشید و فشار خود را از پشت بردارید.

 

سگ پرنده

 

 

عضلات کف لگن ضعیف + رحم کج شده

کج ، نوک دار و معکوس - همه نام های یک چیز هستند. اگر رحم نوک دارید ، رحم شما به سمت راست ستون فقرات خم می شود در حالیکه نسبتاً صاف است یا کمی به سمت شکم شما متمایل است. مطالعات نشان می دهد که عضلات ضعیف کف لگن می توانند به "آرامش" کل منطقه لگن شما کمک کنند ، از جمله در ایجاد رحم نوک دار.

 

رحم کج می تواند باعث درد در حین رابطه جنسی ، مشکلات باروری ، بی اختیاری ادرار ، عفونت های مجاری ادراری و ناراحتی در استفاده از تامپون شود.

 

به طور معمول ، کسی که رحم کج دارد ، گردن رحم دارد که در قسمت پایین کانال واژن قرار دارد. دهانه رحم تحتانی همچنین دارای برخی از علائم ذکر شده در بالا است: رابطه دردناک و ناراحتی از پوشیدن تامپون. اگر گزینه های محصولات قاعدگی مانند فنجان های قاعدگی یا دیسک قاعدگی را امتحان کرده اید ، احتمالاً این موارد نیز دشوار یا ناراحت کننده هستند!

 

 

صبر کن! قبل از اینکه حوله بریزید!

هنگام پوشیدن دیسک قاعدگی ، لب دیسک زیر دهانه رحم را می گیرد و شما طرف مقابل دیسک را در پشت استخوان شرم خود قرار می دهید. اگر این کار را بدون شانس امتحان کرده اید ، تنها نیستید! دهانه رحم شما در کل متفاوت قرار گرفته است. اگر رحم نوک دارید و دیسک قاعدگی را امتحان می کنید ، به خاطر داشته باشید که در اکثر شرایط قادر به گرفتن زیر دهانه رحم نخواهید بود.

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی:

رحم کج رحم منظم

هنگام پوشیدن یک فنجان قاعدگی با رحم کج شده ، ممکن است دریابید که به دلیل پایین رحم ، فنجان شما بسیار پایین تر در مجرای واژن قرار می گیرد. بسته به عرض و عمق فنجان ، این امر در واقع می تواند بسیار ناخوشایند باشد. در اینجا در Pixie Cup ، ما یک فنجان ایجاد کرده ایم ، مخصوصاً برای دهانه رحم که کم نشسته است! شکلات Pixie Cup Luxe ما در مقایسه با Pixie Cup سنتی متفاوت است و قرار است در قسمت پایین واژن استفاده شود. از نظر عمقی نازک تر است و ساقه کوتاه تری دارد ، بنابراین شما آن را برای آزادی کامل دوره احساس نمی کنید!

 

اگر فرزند داشته اید ، هر نوع سونوگرافی یا قرار دادن IUD (یا برداشته شدن) پزشک می تواند تشخیص دهد که آیا شما از قبل رحم کج دارید. بعضی از ما تازه با آن به دنیا آمده ایم و این تمرینات کف لگن می تواند مفید باشد! تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی