سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

قیمت کرم پودر loreal

8 پایه ای که پوست حساس و روزاسه را تحریک نمی کند

توسط ویراستاران DERMSTORE · 20 جولای 2018

 

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest

بهترین پایه ها برای Rosacea 2

اگر روزاسه دارید ، انتخاب یک پایه خوب که وضعیت شما را بدتر نکند می تواند یک کابوس واقعی باشد. ممکن است بخواهید برخی از شراره های شرم آورتر را بپوشانید ، اما قطعاً نمی خواهید منافذ پوست شما را مسدود کند یا علائم شما را تشدید کند. سینتیا پرایس ، م.د.

 

وی می گوید: "بیشتر پایه های معدنی موجود در بازار حاوی مواد آرام بخشی اضافی مانند روی است که به طور طبیعی ضد التهاب است و از آفتاب محافظت می کند." "به همین ترتیب ، بسیاری از پایه های رنگ سبز به پنهان کردن قرمزی کمک می کنند." اگر با SPF نمی توانید فونداسیون پیدا کنید ، برای جلوگیری از شعله ور شدن ناشی از نور خورشید و اشعه ماورا بنفش ، باید از کرم ضد آفتاب جداگانه با پنج تا 10 درصد اکسید روی استفاده کنید. دکتر پرایس به بیماران روزاسه خود توصیه می کند که همه محصولات روزاسه خود را از نازک ترین تا ضخیم ترین ، استفاده کنند ، به این معنی که پایه شما معمولاً دوام خواهد داشت. و اگر پوست شما به ویژه حساس است ، او توصیه می کند قبل از اقدام به محصول جدیدی که ممکن است پوست شما در برابر آن واکنش خوبی نشان ندهد ، ابتدا نمونه بگیرید.

 

علاوه بر این ، برای کاهش دفعات شعله ور شدن و علائم آرامش ، باید مطمئن شوید که سایر عادت های روزمره خود را نیز تمیز می کنید. دکتر پرایس ، وی را تشویق می کند ، می گوید: "روزاسه یک بیماری مزمن است که به بیمار نیاز دارد تا در مورد عوامل محرک آن ، که شامل گرما ، نور خورشید ، استرس ، ورزش گرم مانند یوگای گرم محبوب ، شراب ، غذاهای پرادویه و نوشیدنی های گرم است ، آموزش ببیند." بیماران روزاسه برای داشتن یک دفترچه یادداشت از عوامل محرک و شعله ور شدن آنها. و اگر به دنبال تسکین پیشرفته تر از روزاسه هستید ، می توانید از متخصص پوست خود در مورد لایه برداری یا لیزرهای پایه عروقی ، که می توانند مویرگهای شکسته شده را برای همیشه از بین ببرند ، سوال کنید.

 

بنابراین اگر برای تهیه پایه ای بهتر برای پنهان کردن روزاسه خود بدون بدتر کردن آن ، در بازار هستید ، این فروشندگان برتر Dermstore را بررسی کنید.

 

 

 

1. بنیاد مایعات مایع Jane iredale

چرا ما آن را دوست داریم: کره های مهره مانند در این پایه معدنی به یک بافت ابریشمی مانند موس پخش می شوند ، که یکی از خریداران Dermstore آن را به خامه زده شده تشبیه کرده است. جدا از مواد معدنی منعکس کننده نور ، که باعث ایجاد خطوط ریز ، چین و چروک ، قرمزی و سایر نقص های پوستی می شود ، این پایه همچنین دارای آلوئه خنک کننده است تا باعث تسکین پوست قرمز و ملتهب شود ، در حالی که اسید هیالورونیک برای نرمتر شدن رطوبت به پوست متصل می شود ، ظاهر نرم و لطیف تر.

 

 

 

2. محصولات آرایشی و بهداشتی Tarte پایه پوشش کاملاً تمیز 12 ساعته SPF 15

چرا ما آن را دوست داریم: این فونداسیون بلند ، پوشیده و کاملاً سبک ، دارای سبکی شگفت آور سبک است که به طور همزمان رنگ پوست را یکنواخت می کند زیرا به محافظت از پوست در برابر آفتاب کمک می کند. این پایه مایع با ویتامین های A ، E ، رنگدانه های معدنی و خاک رس آمازون که به تعادل تولید روغن اضافی نیز کمک می کند ، برای خنثی سازی رادیکال های آزاد به دلیل تسکین و لطافت پوست کار می کند. خریداران Dermstore به طور مداوم از پوشش طولانی مدت آن که تمام روز به طول می انجامد خسته نمی شوند!

 

 

 

3. Perricone MD No Makeup Foundation

چرا آن را دوست داریم: دو برابر شدن به عنوان یک درمان ضد پیری با آلفا لیپوئیک اسید جمع کننده پوست ، به وضوح عمق خط و چین و چروک را صاف می کند. ترکیب ویتامین C موجود در آن باعث روشن شدن پوست نرم و یکنواخت شدن رنگ پوست می شود تا استفاده از کانسیلرهای سنگین را در آینده از بین ببرد. و به عنوان یک پاداش ، همراه با ضد آفتاب طبیعی برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش با طیف گسترده ای ، بدون هیچ گونه سنگینی یا احساس چربی ، با ضد آفتاب معمولی شما لایه می شود.

 

 

 

4. پایه پودر پایه فشرده Glo Skin Beauty

چرا ما آن را دوست داریم: فونداسیون پودر فشرده شده بر پایه مواد معدنی دارای فرمول نور پر است که به پوست شما چسبیده و روغن را جذب کرده و درخشندگی را کاهش می دهد در حالی که نقص ، قرمزی و لکه های صورت را تاری می کند. همچنین از عصاره چای سبز و ویتامین C برای تغذیه و محافظت از پوست در برابر آفتاب برخوردار است. این را با استفاده از برس آرایش مورد علاقه خود بر روی صورت خود قرار دهید تا یک لایه قابل ساخت ایجاد کند ، یا فقط در جایی که نیاز به پوشش با استفاده از اسفنج دایره ای شکل دارید ، لکه را پاک کنید.

 

قیمت کرم پودر     loreal:

 

5. بنیاد اکسیژن ساز اکسیژنتیکس

چرا ما آن را دوست داریم: فرمول سبک و قابل تنفس ، ظاهر جوش ها ، لکه ها ، بثورات پوستی ، جوش های آکنه ، روزاسه ، زخم ها و سایر بیماری های پوستی را به حداقل می رساند زیرا با یک مجموعه اکسیژن فوق العاده شارژ یافته ، که باعث تحریک سلول می شود ، به تسریع بهبود پوست کمک می کند. تولید با SPF 25 همچنین به محافظت از پوست در برابر اشعه های آسیب رسان آفتاب کمک می کند. جایزه: این پایه در سایه های مختلف هم برای ته رنگهای آبی و زرد وجود دارد.

 

 

 

6. پایه کرم ساتن Glo Skin Beauty

این زیربنای بلند پوشیده و قابل ساخت ، رنگ پوست شما را در یک رنگدانه صاف و ساتین قرار می دهد و تا پایان با تمرکز نرم خشک می شود تا ظاهری یکدست و بی عیب داشته باشد. آنتی اکسیدان ها برای پروتئین کار می کنند

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل