سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

کاپ قاعدگی خرید

کلمات پائولا آدلر - منحصراً برای thehellocup.com نوشته شده است

 

روزهایی که موضوع قاعدگی تابو بود ، گذشته است. این یک واقعیت است. دوره زمانی.

 

Gen Z قهرمان سقوط در طیف گسترده ای است: #MeToo ، تغییرات آب و هوایی و پایداری و مراقبت های بهداشتی. یک راه حل مربوط به همه موارد ذکر شده ، مقداری الاستومر ترموپلاستیک درجه پزشکی (TPE) مورد تأیید FDA ، مخزن قیفی شکل است که فنجان قاعدگی نامیده می شود. جام های قاعدگی در دهه 1930 ایجاد شد ، هزاران نفر در اواسط دهه 2000 و میلیون ها نفر در سال 2019 آن را امتحان کردند و به نظر می رسد حضور آنها برای ماندن است. این اختراع کوچک زیرکانه بازار هدف خود را در میان ژنرال Zers متولد سالهای 2010 تا 1995 پیدا کرده است ، که فعالیت و گرایشهای نوآورانه آنها نسل آنها را تعریف می کند. همپوشانی این دو ویژگی مشخص ، آنها را به رهبران قابل توجه تجاری و بزرگترین فعالانی تبدیل کرده است که جهان تاکنون شناخته است.

 

کتاب چشم انداز Teneo ، "بچه ها همه بیدار شده اند: ارتباط در میان تغییرات جمعیتی" اسنادی را نشان می دهد که ماهیت مخل ژنرال Z ناشی از پرورش آنها پس از 11 سپتامبر ، بحران مالی پس از 2008 و شبکه های اجتماعی است. این غیرقابل پیش بینی بودن ژئوپلیتیک همراه با پیشرفتهای سریع تکنولوژیک نسلی را عادت داده است که به نوسان و تحول عادت کرده است. برای مقابله با این مسئله ، تأثیر آنها در صنایع ارتباط زیادی با سیستم اعتقادات و ترجیحات آنها دارد. این موارد باعث ایجاد نوآوری هایی در زمینه آموزش و اشتغال نیز شده است. دانشگاه مریویل گزارش می دهد که برخلاف کالج های سنتی که ممکن است ژنرال Zers برای آنها محدود کننده تلقی کند ، کالج های آنلاین اکنون تاریخ شروع انعطاف پذیر و دستورالعمل های شخصی را ارائه می دهند. کنجکاوی آنها باعث شده است که این گزینه های دیگر خارج از چارچوب را که به آنها امکان می دهد خلاقیت و توانایی های چند وظیفه ای خود را هدایت کنند ، کشف کنند. به همین ترتیب ، Business.com همچنین دریافت که کار از راه دور در حال افزایش است ، به طوری که بسیاری از ژنرال Zers به ??جای کار در یک دفتر فیزیکی ، دورکاری را انتخاب می کنند. این ویژگی هاست که باعث می شود این نسل آمادگی بیشتری برای پذیرش جام قاعدگی نیز داشته باشد.

 

به همین دلیل است که Gen Z ممکن است آماده پذیرش فنجان های قاعدگی باشد:

 

این یک پیگیری فمینیستی است

 

به همان روشی که صدای جنجال های جنبش #MeToo توسط همه جنسیت ها شناخته شده و مورد بحث قرار می گیرد ، همین امر برای بازار جهانی جام قاعدگی که وجود آن مستلزم شناخته شدن و تأیید است نیز صدق می کند. نظرسنجی های OnePoll نشان می دهد که 83? از زنان ژنراتور Z معتقدند که قاعدگی فقط مسئله زنان نیست ، بلکه باید مورد بحث مردان و مردان نیز باشد. فنجان های قاعدگی جسورانه و حاضر هستند و به همه یادآوری می کنند که هر خانمی قاعدگی می کند و هیچ شرم آوری در آن وجود ندارد. این مبارزه و درد زنان را تأیید می کند.

 

مقرون به صرفه است

 

یک زن معمولی در طول زندگی 14000 تامپون استفاده و دفع خواهد کرد. صنعت محصولات بهداشتی زنان ایالات متحده 5.9 میلیارد دلار ارزش دارد و یک زن متوسط ??سالانه 150 تا 300 دلار برای محصولات قاعدگی یکبار مصرف هزینه می کند. این مبلغ برای کسانی که حتی از ابتدایی ترین نیازها نیز برنمی آیند قابل تصور نیست. فقر دوره ای واقعیتی است که زنان در حال حاضر محروم را با فرارسیدن زمان ماه خود در معرض آسیب بیشتری قرار می دهد. در حالی که در سیاست های دولت اقداماتی برای حذف "مالیات های تامپون" و برچسب زدن محصولات بهداشتی زنانه به عنوان "کالاهای لوکس" انجام شده است ، به جای موارد ضروری بهداشت ، هنوز موانع دسترسی وجود دارد. لیوان های قاعدگی ممکن است مقرون به صرفه ترین گزینه باشد.

 

 

 

راحتی را در اولویت قرار می دهد

 

ژنرال Zers همه چیز در مورد رفع نیازها و نیازهایشان است و آنها به سمت محصولات و خدماتی می روند که این کار را انجام می دهند. جام قاعدگی توسط خانم ها برای خانم ها ایجاد می شود ، بنابراین قطعاً راحتی یک اولویت شماره 1 است. این می تواند توسط زنان در هر سنی استفاده شود ، و اندازه های مختلفی برای جای دادن همه کاربران وجود دارد. بسیاری از طرفداران جام قاعدگی ادعا می کنند که حتی نمی توانند احساس کنند که آنجاست و به همین ترتیب این آزادی را دارند که به راحتی برنامه های شلوغ خود را ادامه دهند.

کاپ قاعدگی خرید:

این اولویت برای مراقبت های بهداشتی را نشان می دهد

 

مراقبت های بهداشتی باروری سالهاست که یکی از موضوعات مورد بحث است. این مسئله به ویژه در میان 12 میلیون زن در ایالات متحده که زیر خط فقر زندگی می کنند شیوع دارد. در تلاش برای تأمین هزینه های خود با منابع کمیاب ، ممکن است در معرض خطر بیشتری برای عفونت ، سندرم شوک سمی و حتی سرطان دهانه رحم باشند.

 

پایدار و سازگار با محیط زیست است

 

فقط در آمریکای شمالی سالانه حدود 12 میلیارد پد قاعدگی و / یا تامپون استفاده می شود. 23? از زنان امروز در نظر دارند که به محصولات بهداشتی زنانه قابل استفاده مجدد مانند فنجان قاعدگی روی بیاورند. اطلاعات دموگرافیکی این زنان معمولاً بین 18 تا 24 سال است. کاهش ضایعات و تأثیرات زیست محیطی برخی از نیروهای محرک این سوئیچ هستند ، زیرا جام قاعدگی می تواند تا پنج سال دوام بیاورد. این نسلی است که با تأثیر ردپای کربن خود آینده نگر است و از طریق انتخاب محصولات خود پاسخگویی می کند.

 

با ذهنیت ، فعالیت و تمایل ژنرال زیرز برای ایجاد تغییرات معنی دار ، کاملاً منطقی است که آنها به خاطر فواید ذکر شده ، قهرمان جام های قاعدگی نیز می شوند.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی