سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

من خودم را مستقل از برنزه کردن کردم تا اینکه سعی کردم این داروخا

نوشته شده توسط KAITLYN MCLINTOCK به روز شده در نوامبر 06 ، 2019 03:56 PM EST

شن و ماسه باند

KAITLYN_MCCLINTOCK

امسال برای اولین بار در کواچلا شرکت کردم. حتی اگر من هرگز ندیده بودم ، اما به بایدها و نبایدهای یک جشنواره زیبایی تبحر داشتم ، همانطور که همه باید در جشنواره موسیقی شرکت کنند. مقادیر زیادی محصولات آرایشی با زرق و برق و رنگ روشن به همراه داشته باشید. به هیچ وجه تصرف فرهنگی نکنید. با چهره ای درخشان و آفتاب ببوسید. هیدراتاسیون و استفاده از SPF را در تمام آخر هفته فراموش نکنید. من همه چیزهایی را که لازم داشتم ، بسته بندی کرده بودم و خط را تنظیم کرده بودم و برای هر پس از مهمانی و برنامه ریزی برنامه ریزی کردم. من آماده بودم

 

 

با این حال ، پوست من آماده نبود. من می خواستم طلایی و براق و درخشان به نظر بیایم ، با نوعی شور و نشاط آفتاب بوسه که باعث می شود من شبیه یک خانه ی ییلاقی بیابانی باشم که در آن چای خودم را دم می کنم و تمام روز رمان های کلاسیک می خوانم. در عوض ، پوست من به نظر می رسد کاملاً کسل کننده و کمرنگ است ، مثل اینکه در وسط یک لس آنجلس صمیمی زندگی می کنم که 90? از وقتم را در مقابل صفحه نمایش رایانه (که من انجام می دهم) می گذرانم.

 

 

من به یک محصول برنزه کننده مناسب احتیاج داشتم - محصولی با ظاهری طبیعی و نگهداری کم و استفاده از آن آسان بود. برای دختر تنبل خود ، خود من در گذشته با پیدا کردن محصولات خود برنزه کافی مشکل داشتم. آنها یا خیلی روشن ، خیلی تیره رشد کرده و یا به طور یکنواخت کمرنگ شدند و باعث شدند من در پاک کننده ها و لایه بردارهای خود برنزه سرمایه گذاری کنم تا بتوانم آنها را زود از بین ببرم. این دقیقاً همان چیزی است که من نمی خواهم در طول Coachella اتفاق بیفتد. من می خواستم روی موسیقی و دوستان متمرکز باشم ، نه اینکه خود برنزه باشم.

 

 

 

همانطور که اتفاق افتاد ، من با Bondi Sands ، مارک دباغی بدون آفتاب استرالیایی که قرار بود خود برنزه کننده جدید و جدیدی را راه اندازی کند ، در Coachella شرکت می کردم. چه مارک و یا محصول بهتری برای مراجعه به تست وجود دارد؟ محصول جدید فوم خود برنزه کننده هوادهی هوایی است. از آنجا که این یک فرمول فوم است ، قول می دهد بسیار سبک وزن احساس کند و سریع با جذب کمی و بدون انتقال به ورق های سفید و حوله ها ، سریع جذب شود. همچنین قرار است تا پایان روز تاریک و ماندگار باشد.

 

اگر این کافی نباشد ، به لطف روغن جوجوبا و ویتامین E ، قرار است پوست شما را نیز آبرسانی کنید.حداقل اینها همه ادعاها مرا شیفته خود کرد و چون دیدم شدیداً به یک برنزه سالم و محافظت کننده از پوست احتیاج دارم ، مصمم شدم هرچه زودتر بتوانم آن را در دستان کسل کننده و رنگ پریده خود قرار دهم.

 

 

 

فوم برنز باندی ساندز 29 دلار

فروشگاه

من آن را صبح آخر شنبه ، یک آخر هفته ، درست قبل از کارناوال نئون ، و جشنی که برای مدت طولانی تا ساعات پایانی صبح شناخته شده است ، استفاده کردم. می دویدم ، می رقصیدم و تمام روز در زیر آفتاب داغ می ایستادم (و شب را می ماندم). اگر واقعاً می خواستم طول عمر این برنزه را آزمایش کنم ، اکنون زمان انجام آن بود.

 

من تصمیم گرفتم محصول جدید برنزه را با استفاده از برند Self Tanning Application Mitt (6 دلار) به کار ببرم ، که مانند نسخه فوق العاده مخمل یک حوله میکروفیبر است. این محصول تقریباً مانند میوس روی میت قرار می گیرد ، اما با وجود کرم تراشیدن ، به جای یک موس سبک سنتی - قبل از جذب دوباره میت ، آن را درون یک عروسک بزرگ شلاق زده می کنید. پس از برخورد به پوست ، رنگی را پشت سر می گذارد که برای چند ثانیه به طور مبهم رطوبت احساس می شود ، قبل از اینکه در پوستی خشک شود. جدی - همه اینها در پوست ذوب می شوند ، در عرض چند ثانیه جذب می شوند. صرفه جویی کنید برای رایحه نارگیل خفیفی که به من هشدار داد که روی پوست من است ، احساس کردم چیزی ندارم. هیچ گونه وزن و بقایای نرم و نرم بر جای نمانده است.

 

 

Bondi Sands Reusable Self Tan Mitt 4 دلار

فروشگاه

با روحیه قرار دادن این محصول در آزمایش نهایی ، فقط دو دقیقه پس از استفاده از آن ، دستم را روی یک حوله سفید کرکی کشاندم. مقداری از رنگ برنز روی حوله رسوب می کرد ، اما در مقایسه با پس مانده ای که پس از استفاده از سایر برنزه کننده ها روی حوله ها و ملحفه های سفیدم دیده ام ، چیزی نبود. بعلاوه ، شستشوی آن در سینک آسان بود (با این وجود ، اگر تازه صفحات فانتزی جدید یا مجموعه ای از حوله های تازه خریداری کرده اید ، منتظر می مانم تا از آنها استفاده کنم تا چند ساعت بعد از برنامه).

 

جهت توصیه می شود تا DHA (ماده فعال برنزه کننده) به طور کامل توسعه یابد ، شش ساعت قبل از حمام صبر کنید. شش ساعت لوکس نداشتم. از این گذشته ، من برای اولین بار در کوآچلا بودم و افراد و مکانهایی داشتم که می خواستم آنها را ببینم. به این ترتیب ، من فقط حدود سه ساعت قبل از دوش گرفتن انتظار کشیدم (می دانم ، این تنها نیمی از زمان توصیه شده است). هنوز هم ، بعد از اینکه هوا خشک شدم و خشک شدم ، تحت تأثیر قرار گرفتم که دیدم این محصول پوست کمرنگ و کم رنگ من را به چیزی نرم تر ، درخشان تر و موسیقی بیابانی آماده کرده است. آن نوع از رنگ نارنجی های نارنجی رنگی نبود که من از آن متنفرم و همچنین ایجاد تفاوت واقعی خیلی سبک نبود. آن نقطه شیرین طلایی و درخشان را که من دنبالش بودم زد.

 

به سرعت از طریق ساعت ها گرما ، عرق و خاک صحرا پیش بروید و برنزه شدن دوام آورد. در حقیقت ، یک هفته بعد ، رنگ اضافی روی صورت ، سینه و بازوها فرو می رود (که قابل توجه است ، زیرا به یاد داشته باشید ، من فقط اجازه می دهم آن را برای نیمی از زمان توصیه شده توسعه دهد). جاهایی که قهوهای مایل به زرد برای اولین بار از بین رفت ، پاها و معده من هنوز صاف و یکنواخت به نظر می رسند. هیچ لکه ای یا لبه های ناهمواری وجود ندارد.

 

این قطعاً محصولی است که برنزه شدن را برای افرادی که خود پوستی خجالتی دارند (مانند من) آسان می کند. خوشحالم که گزارش کردم این محصولی است که می خواهم از آفتاب و آسیب های بعدی آن جلوگیری کنم ، اما بدون این که جلوه ای از خود نشان دهم پوست من را درخشان و آفتاب ببندد.