سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

لورا مرسیه فقط نسخه جدیدی از مرطوب کننده رنگی آیکونیک خود را راه

نوشته شده توسط OLIVIA HANCOCK UPDATED 22 آوریل ، 2020 10:39 AM EDT

بررسی مرطوب کننده رنگی laura mercier

 اولیویا هنکوک

وقتی صحبت از کارهای روزمره زیبایی من می شود ، تمایل دارم به دنبال آن نگاه تازه و روشن از درون بروم. من محصولاتی را انتخاب می کنم که دارای پوشش سبک و رطوبت هستند و مرطوب کننده های رنگی یک مسابقه هستند که در فرمول بهشت ??ساخته شده اند. یکی از دستیارهای پودر تنظیم کننده شفاف مورد علاقه این برند ، محبوب ترین محصول لورا مرسیه مرطوب کننده رنگی آن است. بارها و بارها ، تمام مزایای یک پایه منهای وزن را فراهم می کند.

 

 

لورا مرسیه همین امروز نسخه جدید و جدید خود را منتشر کرد (مانند همین الان). طبق گفته کلی گیفین ، مدیر نوآوری جهانی محصولات لورا مرسیه ، تصمیم برای اختراع مجدد این فرمول مدتها بود که منتظر بود. "این در سال 1996 ارائه شد و بهترین بهترین در آن زمان بود. اما ، 23 سال بعد ، ما می دانستیم که فناوری مدرن شده است. مردم بیشتر مواد را درک می کنند. ما می خواهیم به تکامل خود ادامه دهیم و با پوست خوب باشیم. "

 

 

این مارک مواد را از روغن دانه ماکادامیا و دانه کوکوی و همچنین عصاره دانه تمر هندی پاک می کند که برای مرطوب نگه داشتن پوست شما برای مدت طولانی تری کار می کند. سپس ، البته ، آنتی اکسیدان های مورد علاقه ما (ترکیبی از ویتامین های C و E) برای محافظت بهتر پوست از آسیب محیطی به آن اضافه شدند. و گرچه SPF همیشه بخشی از این فرمول بوده است ، این مارک از 20 به 30 عدد را افزایش داد تا پوست شما را در برابر رادیکال های آزاد و اشعه های مضر UVA / UVB محافظت کند. (باید اشاره کنیم که این ماده شیمیایی حاوی اکسی بنزون ??، ماده شیمیایی SPF نیست که به دلیل اثر مضر آن بر صخره های مرجانی ، در هاوایی ممنوع شده است.)

 

 

لورا مرسیه

Laura Mercier Tented Moisturizer Natural Skin Perfector Broad Spectrum SPF 30 ضد آفتاب 47 دلار

فروشگاه

 

اما خرید سایه مناسب برای رنگ پوست شما آسانتر است) که مهمترین این به روزرسانی ها در دامنه سایه ای فراگیر تر است. پیش از این ، 15 سایه برای انتخاب وجود داشت. اکنون ، این برند سایه های بیشتری را برای رنگ پوست های عمیق تر و زیتونی اضافه کرده است و تعداد سایه های موجود را به 20 سایه می رساند.

 

وقتی محصول را امتحان کردم ، محصول را با انگشتان خود ثبت کردم. لمس آن خامه ای و صاف بود و عملاً در پوست من ذوب می شد. فرمول جدید پوشش کاملاً مطلوبی را ایجاد می کرد که باعث می شد کک و مک های کوچک و علائم زیبایی من زیر و رو شود ، اما بدون هیچ زحمتی قرمزی معمول اطراف گونه ها و بینی ام را محو می کند. اگرچه این یک فرمول پوشش نور است ، اما قابل ساخت است ، بنابراین من محصول دیگری را اضافه کردم تا چشم های تیره معمول خود را روشن تر کنم (که این کار را به زیبایی انجام داد).

 

 

بعد از درخواست ، هنوز احساس کردم که چیزی روی پوستم نیست. این به صورت من درخششی کاملاً درخشان و شبنم می بخشد و فرمول صورت آبرسانی است. بهترین قسمت: واقعاً تمام روز خوب به نظر می رسد. من ساعت 7:30 بامداد قبل از عزیمت به محل کارم آن را اعمال کردم و وقتی ساعت 9 بعد از ظهر به خانه آمدم ، صورتم هنوز یکدست و یکدست به نظر می رسید. هنگامی که یک محصول در طول یک روز گرم در NYC قرار دارد ، اثبات کند که این معامله واقعی است. بنابراین ، بله ، این مرطوب کننده رنگی مطابق با تمام ادعاهای خود زندگی می کند و من آن را برای بقیه تابستان و فراتر از آن می پوشم. این رسما محصول جدید پوستی مورد علاقه من است.

 

اگر به دنبال دستیابی به درخشش آفتاب گیر تر هستید ، لورا مرسیه نسخه جدیدی از Illustrating Pure Canvas Primer (38 دلار) را نیز راه اندازی کرد. مانند آغازگر معمولی آنها ، اما با مرواریدهای نور بازتابی. خرده فروشان لورا مرسیه از 25 سپتامبر.