سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

من سعی کردم هر رژ لب براق در آنجا - این 4 بهترین هستند

نارس و تام فورد این لیست را تهیه کردند.

نوشته شده توسط TANYA AKIM UPDATED 31 دسامبر 2019

به یاد می آورم اولین بار من مثل دیروز بود: من در اتومبیل خودم بودم که برای خرید تخم مرغ تازه و میوه اژدها به بازار کشاورز هالیوود می گشتم. ایمیلی بدون خط موضوع وارد شد - فقط پیوندی به اینستاگرام. من روی آن کلیک کردم ، و آنجا بودند: لبهایی که زیر یک فیلتر آرام روشن می درخشید. بله ، این اولین بار بود که در حال تماشای یک فیلم براق لب پت مک گرات بودم. قلم موهای ظریف و براق او بر روی لبهای روشن و رنگی مثل او که مجدداً لایه برداری جلوی دیوار بود ، مسحور کننده بود و   خرید لوازم آرایشی چیزی که می توانم هزاران مرتبه مانند اعتیاد کمی عجیب خودم تکرار کنم ، تکرار می کنم.

،لوازم آرایشی

،فروشگاه لوازم آرایشی

،لوازم آرایشی مک

،فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

،لوازم آرایشی و بهداشتی

،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

،لوازم آرایشی مک

،لوازم ارایشی مارک

،خرید لوازم آرایشی ارزان

آرایش

 

 

 

مسیرهای درخشان از زمان اصلی در برنامه های باند فرودگاه و شاخه های سرمقاله بوده است. با این حال ، کاربرد سنتی آنقدر که به نظر می رسد آسان یا تمیز نیست. اولین باری که امتحان کردم آخرین باری هم بود. بعد از آستر لب و رژ لب مایع ، من از پرایمر مایع روی برس لب استفاده کردم تا زرق و برق گشاد شود. زرق و برق در این مرحله بر همه من حاکم بود ، اما هیچ یک از آن ها روی لب من نبود. بعد از استفاده مجدد ، تکه های زرق و برق بر روی دندان هایم قرار گرفت و مینای دندان های نازک را که از قبل نازل شده بود ، بریدم.

 

 

من از تلاش برای دستیابی به روند لبهای زرق و برق در خانه منصرف شدم و آن را به دست جوانب مثبت واگذار کردم. من هنوز عاشق تماشای فیلم هایی از لب های زرق و برق بودم و امیدوارم که روزی بتوانم با کمتر ظروف سرباز یا مسافر به روند خود دست یابم.

 

در این فصل تعطیل ، به دعاهای من پاسخ داده شده است.

 

در حالی که پت مک گرات هنوز هم استاد جذاب کردن فیلم های کاربردی درخشان در چشم من است ، مارک های تجاری آن را ساخته اند تا شما نیز به همان (یا مشابه) نگاه در خانه برسید. مطمئناً هر جشن سال نو را پرشورتر ، دوست داشتنی تر و بغرنج تر می کند.

 

من همه لبهای زرق و برق را در آنجا امتحان کردم و این 4 مورد بهترین هستند - دست به پایین.

 

رژ لب زرق و برق

تانیا آکیم

 

رژ لب نارس دیسکو

 

 

اول از همه ، من به کل مجموعه نسخه محدود نارس که با الهام از زرق و برق استودیو 54 وسواس دارد (به طور جدی می توانید آن را در حالی که می توانید دریافت کنید) وسواس داشته باشم ، اما من مخصوصاً از رژ لب های Disco Dust متنفرم. من سایه "Bianca" را دوست دارم زیرا Bianca جاگر یکی از بت های زیبایی و پوستی من است. قبل از بیرون آمدن ، او آرایش خود را می گذارد ، و سپس داخل حمام گرم می شود تا پودرها و کرم های آن با گرمای صورتش مخلوط شوند. دست خود را برای شکل اصلی پخت آرایش آماده کنید.

 

 

این رژ لب خیلی بی دردسر می چرخد ??و مقدار مناسبی از درخشش و براق پوشیدنی دارد. مثل پوشیدن مارپیچ روی لب شماست. ناگفته نماند ، رژ لبهای با اجزای مغناطیسی تمام روز عشق من را می رساند. این نوزادان مدت ها بعد از پایان تعطیلات با من می مانند.

 

 

تانیا آکیم

تانیا آکیم

 

تام فورد لب اسپارک

 

 

نمی توانم به زمانی فکر کنم که تام فورد زیبایی مرا ناامید کرد. لب اسپارک در 12 رنگ باورنکردنی عرضه می شود و گلوله بسیار زیبا است ، باعث می شود که حتی از آن استفاده نکنم و از بین بردن کامل بودن آن ، مردد باشم. "Powertrip" صورتی قدرتمند است که دقیقاً برای ماکسالیست مانند من مناسب است. روشن و لرزان است ، اما زیاد چاق نیست. اگر لبهای جسورانه شما را ترساند ، این کار را با آرایش ساده و مرورهایی کاملا مرتب شده امتحان کنید. حیرت خواهید کرد

 

رژ لب زرق و برق

 TANYA AKIM

Chantecaille Lip Cristal

 

این مجموعه تعطیلات 2019 بسیار زیبا و سازگار با محیط زیست است: برای هر فروش لب کرستال ، Chantecaille اقدام به کاشت درختی در کنیا از طریق اعتماد به حیات وحش شلدریک می کند تا تلاش های خود را در زمینه مبارزه با تغییرات آب و هوایی بیشتر کند.

 

Chantecaille یکی از مارک های مورد علاقه من برای پوست های زیبا و درخشان است ، بنابراین دیدن این محصولات جالب است مانند این یک محصول سرگرم کننده و جذاب. انتهای رژ لب از نقاشی های زرق و برق دار تر است ، مانند یک نقاشی با نقاشی ونیزی زرق و برق دار. من عاشق سایه "کارلین" برای سرگرمی لحظه ای قرمز هستم.

 

تانیا

تانیا آکیم

 

رژ لب براق گوچی

 

Gucci Beauty می گوید تنها آرایشی که شما واقعاً در یک شنبه شب به آن احتیاج دارید ، رژ لب زرق و برق است ، و فکر می کنم آنها درست باشند. این رژ لب های محدود مانند همه موارد ذکر شده در بالا: برای لمس کردن بسیار زیبا هستند. این فرمول برای کسانی که شما می خواهید رنگ پر جنب و جوش با براق ظریف و قابل توجه ، برخلاف جرقه های آشکار ، مناسب است. این مضحک نیست زیرا ممکن است یک نفر فکر کند با دیدن گلوله به هم ریخته است.

 

رژ لب فوق العاده مرطوب کننده است اما هنوز به راحتی انتقال نمی یابد ، که رسیدن به یک جفت شدن دشوار است. بعلاوه ، هیچ چیز زیباتر از کوک کردن دکوراسیون رژگونه های گوچی از دکوراسیون آرت دکو وجود ندارد. همیشه وقتی چشمم را از چنگال خود می کشم ، چشم مردم را جلب می کند. شما خواهید شنید ، "خدای من ، این چیست؟" تمام شب ، و آن را دوست خواهی داشت

https://sanykala.com/product-category/category-cosmetic/