سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

بینش از DR. کیم: گل شما چیست؟ | قسمت 2

 

اگر بینش های هفته گذشته را از دست دادید ، یک دقیقه طول بکشید تا آن را بخوانید و دوباره برگردید تا این مورد را بخوانید.

 

هفته گذشته ما داوود جوانی را در اردوگاه اسرائیلی ترک کردیم زیرا غول غول پیکر و ارتش فلسطینی او آماده بودند تا مردم خدا را نابود کنند. من از شما خواستم هفته گذشته مدتی را با خدا تعریف کنید که جالوت شما را تعریف کرد. اول ، ببینیم که دیوید با خودش چه کرد.

 

تعبیر من چیزی شبیه به این است دیوید به افراد حاضر در اردوگاه گفت: "چه چیز بزرگی است؟ من با این غول می جنگم. سائول نگاهی به داوود داد و گفت: "شما نمی توانید با او بجنگید. شما فقط یک بچه هستید. "سپس دیوید رزومه خود را به ساول داد:" من گوسفندان پدرم را گرایش داده ام. من برای محافظت از آن گوسفند ، شیرها و خرسها را کشته ام و کشته ام. "سابقه بدی نیست. بنابراین شائول موافقت می کند و در تلاش برای کمک به دیوید ، او را با زره خود وزن می کند که البته این مناسب نیست. در عوض ، دیوید پنج سنگ صاف و عکس تیرکمان بچه گانه خود را جمع می کند.

 

اکنون بیایید صحنه را تنظیم کنیم. حلقه بوکس را تصویر کنید. گلیات در گوشه و دیوید در او قرار دارد. در انتظار زنگ زدن زنگ ، آنها با کمی گفتگوی مشروب درگیر می شوند. گلیات می گوید: "به من بیایید و من گوشت شما را به پرندگان هوا و جانوران مزارع می دهم." سپس داود با بازگشت ، گفت: "شما با نیزه و جهنده به سمت من می آیید ، اما من به شما می آیم به نام پروردگار میزبان ، خدای ارتش اسرائیل که شما از آن سرپیچی کردید. این روز خداوند تو را به دست من خواهد داد و من تو را ضرب و شتم می کنم و سرت را قطع خواهم کرد. و من این روز اجساد مردگان فلسطین را به پرندگان هوا و جانوران وحشی زمین خواهم داد تا همه زمین بدانند که در اسرائیل خدایی وجود دارد و همه این مجمع می دانند که خداوند با شمشیر یا نیزه نجات نمی دهد. زیرا نبرد خداوند است ، و او شما را به دست ما خواهد داد. "

 

دیوید ابتدا برنده مذاکره برنده می شود ، سپس سنگی صاف را از کیسه خود می گیرد ، آن را به تیرک تیرکمان بچه گانه می بارد و آن را در گلیات که در پیشانی ضربه می زند ، می زند و می میرد. پیروزی خدا!

 

بنابراین ، Goliath شما چیست؟ چه چیزی شما را از زندگی کردن زندگی خدا برای شما باز می دارد؟ این می تواند اعتیاد ، ترس ، اضطراب ، پورنو یا عزت نفس پایین باشد. پاسخ های ما به سوال ممکن است متفاوت باشد ، اما راه حل همیشه یکسان است. این خداست او کسی است که در گذشته وجود داشته است. او آنجا بود که در گذشته خود با "شیرها و خرس ها" می جنگید. او آن موقع شما را رها نکرد و اکنون شما را رها نخواهد کرد. او همانطور که گلیات را شکست می دهید در آنجا خواهد بود. درست مثل دیوید ، شما مورد علاقه او هستید و پیروزی درست مقابل شما قرار دارد. سنگ صاف خود را بیرون بیاورید. آن را در عکس تیرکمان بچه گانه خود ایمن کنید. آن را در گلیات خود بغل کنید و سپس بر روی بدن او قدم بگذارید تا به زندگی آزادی که خداوند به ویژه برای شما طراحی کرده است.

 

من دوست دارم که شما را به عنوان یک ازدواج متغیر با ازدواج عالی در نظر بگیرید. اطلاعات قدرت و پشت پرده زیادی وجود دارد. این آسان است ، و به ما کمک می کند تا دیگران را به عقد ازدواج خدا برای آنها کمک کنیم! اینجا را کلیک کنید تا امروز به ما بپیوندید

 

منبع :  sanykala