سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

بینش از DR. کیم: بله ، نه ، ممکن است

03 اکتبر 2019 در بینش از DR. کیم

آن سه کلمه - بله ، نه ، و شاید - در گذشته من را در موقعیت های زیادی قرار می داد که نمی خواستم در آن قرار بگیرم!

 

آره. من یک مردم لذت بخش هستم من روی بخش ناسالم آن کار می کنم اما یک کار در حال پیشرفت هستم. گفتن "بله" همیشه اولین پاسخ من بود که شخصی از من خواسته بود کاری انجام دهم. با گفتن همیشه بله ، بعدا پشیمان شدم. من به کارهایی متعهد شدم که واقعاً نمی خواستم انجام دهم. برنامه خود را بیش از حد بارگذاری کردم. من اغلب خودم را بسیار فراتر از آنچه توانستم خوب انجام دهم ، کشیدم. من چند سال است که روی این کار می کنم. نانسی در زندگی من و در ازدواج ما شاهد بروز این مشکل بوده است. او به من کمک کرد که ببینم وقتی به چیزی گفتم "بله" ، من اغلب به او "نه" می گفتم. این کلامی "نه" نبود ، اما اگر من از انجام کارهایی که به او گفتم "بله" دوری می کردم ، با او در خانه حضور نداشتم.

 

نه. سالها بود که می توانستم بارهایی را که می گفتم کلمه "نه" را از یک طرف به کسی بگویم. من به نوعی فکر کردم گفتن "نه" چیز بدی بود. خداوند با هدایت من به داستانهایی درباره عیسی ، به من کمک کرد. عیسی گفت: "نه". او می توانست مردم را 24/7 شفا بخشد ، اما نتوانست. او به پدر خود و به دور از جمعیت احتیاج به زمان داشت. من کی بودم که فکر کنم می توانم کاری را انجام دهم که عیسی نتوانسته است؟ بعضی اوقات باعث تعجب من می شود که چقدر تفکرم را تحریف کرده است که می تواند همه را به نام انجام کارهایی که فکر می کنم باید انجام دهم ، جلب کند. من می گویم "نه" خیلی بیشتر گفتن این حرف همیشه خوب نیست اما من به آنجا می روم.

 

شاید. این یکی وقتی که بین "بله" و "نه" حرکت کردم ، دچار مشکل شدم. من به کسی نمی گفتم "بله" و مرتکب کاری می شدم که بعداً از ارتکاب آن پشیمان می شوم. من نمی گفتم "بله" و بیش از آنکه برنامه خود را بارگذاری کنم. من می گفتم "شاید" و این فقط گفتن "نه" بود. گفتن "شاید" وقتی نیاز به گفتن "نه" داشتم به دلایل مختلف از گفتن "بله" خیلی بیشتر باعث دلایل دیگری می شدم.

 

من دوستی دارم که "نه" را معصوم او دانست. او همیشه می گفت "نه" و زندگی او بسیار محور بود و خود را در انتخاب های خودخواهانه بسیاری قرار داد.

 

"بله ، نه ، شاید - در مورد کدام یک باید کار کنید؟ کدام یک شما را از قرار دادن خدا در اولویت قرار می دهد و همسرتان دوم؟ کدام یک برای ایجاد تعادل در زندگی شما نیاز به کار دارد؟ چرا امروز کار را روی آن شروع نمی کنیم؟ این احتمالاً تصمیم درستی است

 

من دوست دارم که شما را به عنوان یک ازدواج متغیر با ازدواج عالی در نظر بگیرید. اطلاعات قدرت و پشت پرده زیادی وجود دارد. این آسان است ، و به ما کمک می کند تا دیگران را به عقد ازدواج خدا برای آنها کمک کنیم! اینجا را کلیک کنید تا امروز به ما بپیوندید

 

منبع :  sanykala