سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

بادرنجبویه تمیز کردن مورد علاقه اینستاگرام مارک فقط 2 محصول جدید

این ماده پنج برابر بیشتر از اسید هیالورونیک از آبرسان بیشتر است.

نوشته شده توسط REBECCA DANCER UTDATED اکتبر 10 ، 2019 03:25 PM EDT

Skincare PSA: K-Beauty با الهام از مارک مراقبت از پوست سپس من ملاقات کردید شما امروز دو محصول کاملا جدید را عرضه می کنید - جوهر و تونر - و ما جزئیات را به دست آورده ایم.

 

 

برای کسانی که با این خط آشنا نیستند ، سپس من سال گذشته آن را راه اندازی کردم ، و تاکنون آنها فقط دو محصول را منتشر کرده اند: The Cleansing Duo که شامل لیوان تمیز کردن مومیایی (38 دلار) و ژل تمیز کننده چای تسکین دهنده (36 دلار) است. و از آن زمان آنها مورد علاقه فرقه بوده اند. مرهم فوق لیسانس پاک کننده Living ، یک ماده پاک کننده روغنی مانند کره که پر از آنتی اکسیدان ها است ، توانست جایزه بسیار ویژه Byrdie Skin Care ما را برای بهترین پاک کننده مومیایی در سال 2019 برنده شود. متخصص زیبایی و بنیانگذار K-beauty e-tailer Soko Glam ، Charlotte Cho ، که ما نیز او را به عنوان یکی از داوران مهمان ما قرار دادیم.

 

 

با کارشناس ملاقات کنید

 

شارلوت چو متخصص زیبایی و مجری و بنیانگذار و مدیر اصلی دیدگاه تجارت الکترونیک سوکو گلم است. همچنین اخیراً یک خط مراقبت از پوست حق بیمه با الهام از K-Beauty ایجاد کرده و سپس شما را ملاقات کردم.

 

امروز ، این برند محصول دوگانه دیگری را معرفی می کند: The Skin Balancing Duo که شامل Toner Refining Milk Milk (32 دلار) و The Giving Essence (50 دلار) است. همانطور که در مورد دو نسخه قبلی محصول وجود دارد ، لازم نیست که هر دو آنها را به عنوان یک مجموعه خریداری کنید - هرچند که می توانید ، با قیمت 78 دلار.

 

سپس من شما را ملاقات کردم

 سپس با شما ملاقات می کنم

کیفیت و ترکیب مواد تشکیل دهنده همیشه مشخصه بارز برای چو (او یک متخصص زیبایی کره ای است) ، و ذات و تونر جدید هیچ تفاوتی با هم ندارند. اول: تونر پالایش شیر توس. از اسم آن پیداست ، این تونر با "پایه شیر" بیش از 70? آب توس ، اسکوالن ، گلیسیرین و هیالورونات سدیم ، به علاوه مخلوط 1? AHA + PHA از اسید گلیکولیک ، اسید لاکتیک و گلوکونولاکتون ساخته شده است. این ترکیب از ترکیبات مرطوب کننده و مرطوب کننده به گونه ای است ملایم (برای آبرسانی و آماده سازی پوست) و تصفیه (سفت شدن منافذ و کنترل برشک ها ، به علاوه کمک به صاف کردن خطوط ریز) بر روی پوست.

 

از آنجا که بسیار ملایم است ، هر روز صبح و عصر قابل استفاده است.

 

 

سپس من شما را با یک تونر شیر غانوی ملاقات کردم

تونر تصفیه شده شیر I Met You You Birch 32 $

فروشگاه

چو به ما می گوید: "طی 4 هفته پس از استفاده روزانه ، من شخصاً دیده ام که ??آکنه های هورمونی من هنگام استفاده از تونر پالایش شیر توس ناپدید می شوند." "استفاده از تعادل مناسب لایه بردارهای ملایم به پوست من این امکان را داده است که بجای پیدا کردن یک راه حل خشن و یک شبه ، به دنبال یافتن راه حل های سالم برآمدگی ها به روش سالم باشد."

 

گردهمایی دوگانده The Giving Essence است که همه چیز در مورد آنتی اکسیدان ها و هیدراتاسیون است. این تونر علاوه بر ترکیبات طبیعی ضد رادیکال طبیعی مانند چوب دانه های سیاه و جلبک های قرمز ، حاوی اسید پلیگلوتامیک فوق العاده آبرسان (PA) است. اگر قبلاً PA را نشنیده اید ، در اینجا معامله وجود دارد: به طور معمول از سویا تخمیر شده سویا ، آن یک پلیمر از اسیدهای آمینه است که گفته می شود بسیار مرطوب کننده است - حتی بیشتر از اسید هیالورونیک. به گفته شیمی دان آرایشی ، زنجبیل کینگ ، پنسیلوانیا ، و علاوه بر هیدراتاسیون ، می تواند مزایای نرم کننده ای برای پوست شما نیز به همراه آورد. لطفا همه موارد فوق را خواهیم گرفت.

 

سپس من شما را با ذات هدیه ملاقات کردم

The I Met You The Giving Essence 50 دلار

فروشگاه

گری گلدنبرگ ، متخصص پوست و مو ، مستقر در NYC ، از گلدبرگ درماتولوژی ، تأیید کرد: "PA یک مهارکننده عالی است. "هر بیمار با پوست خشک یا تحریک شده ، [یا] بیمار با نگرانی زیبایی مانند چین و چروک و خطوط ، می تواند از این محصول قدرتمند بهره مند شود."

 

سپس از امروز با مراجعه به وب سایت مارک تجاری ، بعد از آن ، من به شما Essence Givinging the Acer Giving Essence و توس توس می پردازید.