سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

بینش از DR. کیم: گل شما چیست؟ | قسمت 1

 

29 آگوست 2019 در بینش از DR. کیم

داستان های بسیار عالی در عهد عتیق وجود دارد. دیوید احتمالاً مورد علاقه من عهد عتیق است. او خدا را بسیار دوست داشت و مرتباً گناه کرد. خدا هم دیوید را خیلی دوست داشت. من قبلاً تعجب می کردم که کجا در لیست کسانی قرار می گیرم که خدا بیشتر از همه دوست دارد. پذیرفتن و پذیرفتن این واقعیت که من در صدر لیست او هستم خیلی وقت طول کشید. من مورد علاقه او هستم - و شما نیز هستم! این همیشه ذهنم را جلب می کند سخت است.

 

چند سال پیش نوه من ، تامی ، از من پرسید که کدام یک از پنج نوه من مورد علاقه من است. بدون هیچ تردیدی ، گفتم: "تو هستی!" بار دیگر جوانترین نوه من ، گریسی ، همان سؤال را از من پرسید و من همان جواب را دادم: "تو هستی!" من به هر یک از آنها همان چیزها را می گفتم ، نه اینکه فقط احساس خوبی داشته باشیم بلکه به خاطر این واقعیت است. هرکدام مورد علاقه من است. من نمی توانم بین آنها تمایز قایل باشم. من هرگز نمی دانستم که می توانم هر 5 نفر را به طور مساوی دوست داشته باشم تا زمانی که هر کدام به دنیا آمدند و فهمیدم که به هر یک از آنها عشق کافی دارم. فکر می کنم این به من کمک کرد تا درک کنم که همه ما "محبوب" خدا هستیم و همه عاشق یکسان هستند.

 

بیایید به دیوید برگردیم. در کتاب اول ساموئل ، فصل هفدهم ، داستان داود و گلیات رواج می یابد. پدر داوود ، جسی ، او را برای تحویل مقررات به برادران خود که در حال جنگ با فلسطینی ها بودند ، می فرستد. وقتی داوود به اردوگاه رسید و به برادران خود خوش آمد گفت ، این مرد بزرگ از اردوگاه فیلیستین بیرون آمد و چالش روزانه خود را برای مردم خدا صادر کرد. "مردی را پیدا کنید تا مرا بکشد و ما بندگان شما خواهیم بود. اما اگر من او را بکشم ، شما خدمتگزاران خواهید بود. "یک چالش جسورانه و تا کنون ، هیچ گیرنده ای نیست. هیچ کس حاضر به ایستادن در برابر گلیات نبود. هیچ کس حاضر نبود با این غول مبارزه کند ، حتی اگر می دانستند که او بین اسرائیل و مقصود خدا ایستاده است.

 

چه چیزی بین شما و هدف خدا برای شما مخفی است؟ گلیات چیست؟ چه به نظر می رسد بسیار بزرگ است که به جای جنگیدن می توانید بنشینید و منتظر باشید حتی بدانید که خدا چیزهای بیشتری برای شما دارد. شاید در آن طرف دیگر Goliath شما ازدواج باشد که همیشه در خواب آرزو کرده اید یا زندگی عاری از چمدانی که مدت طولانی در آن حمل کرده اید. در این هفته شما را به چالش می کشم که مدتی را با خدا و به کمک او در تعریف جالوت خود قرار دهید هفته بعد ، خواهیم دید که چگونه داوود جالوت خود را شکست و چگونه می توانید بر شما شکست دهیم.

 

من دوست دارم که شما را به عنوان یک ازدواج متغیر با ازدواج عالی در نظر بگیرید. اطلاعات قدرت و پشت پرده زیادی وجود دارد. این آسان است ، و به ما کمک می کند تا دیگران را به عقد ازدواج خدا برای آنها کمک کنیم! اینجا را کلیک کنید تا امروز به ما بپیوندید

 

کمک به ازدواج ، مشاوره در امر ازدواج ، مشاوره با خدا ، بینش خدا ، داوود و گلیات ، داستان های کتاب مقدس ، برنامه های کتاب مقدس ، ازدواج های کریستیایی ، شهادت شهودی ، شهادت های کتاب مقدس ، بیماری های کتاب مقدس در ازدواج KIM ، DR KIM KIMBERLING ، ازدواج عالی ، ازدواج بلوط جذاب ، مشاوره برای ازدواج ، مشاوره راهنمایی ، ازدواج بیش از حد ، رشد ازدواج

 

منبع :  sanykala