سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

هنرمندان مشهور آرایش موافق هستند: این 5 آرایش جشن جشن می باشد که

و نکاتی درباره چگونگی بیرون کشیدن آنها.

نوشته شده توسط TANYA GHAHREMANI به روز شده 12 دسامبر 2019

آرایش تعطیلات به نظر می رسد

WALKER_ASH

هیچ وقت دوست ندارم بیشتر از مهمانی های تعطیلات با آرایش تجربه کنم. شاید به این دلیل باشد که فصل تعطیلات خود زمان درخشش ، درخشش و شادی است ، یا به دلیل آب و هوا باعث می شود تا آرایش صورت من از بین نرود - اما به هر صورت ، با گذشت ماه دسامبر ، من واقعاً احساس اجبار می کنم. با ظاهر آرایش من خلاق شوید

 

 

امسال با تسلط Euphoria بر پرده های تلویزیونی و آرایش نئون در هفته های مد در سراسر جهان ، به نظر می رسد که سال بزرگی برای lewks خواهد بود. بنابراین ، من فهمیدم که ارزش آن را دارد که به متخصصان مراجعه کنیم تا دریابند دقیقاً چه چیزی باید همه را برای تعطیلات امسال روی رادار نگه داشته باشیم.

 

 

من با هنرمندان آرایش مشهور سوزی گرستین ، پاتریک تا ، ناتالی النی و کوین مورفی در مورد بهترین آرایش های تعطیلاتی که امسال آرزو می کنند صحبت کردم - و اینکه چگونه می توانیم مانند جوانب مثبت به همه آنها برسیم.

 

لب قرمز جسورانه

 

 

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

هر دو Ta و مورفی توصیه می کنند که یک لب قرمز در زرادخانه خود نگه دارید. تا می گوید: "لب های قرمزرنگ و پررنگ در تعطیلات همیشه رواج دارد." این یک کلاسیک غیرقابل انکار است. من دوست دارم بقیه آرایش ها را لطیف نگه دارم - این یعنی شستشوی نرم برنزر در چشم ها و پوست خاکی - وقتی با یک رنگ قرمز روشن زوج می شوید. ظاهر را تمیز اما قوی نگه می دارد. " تاون علاوه بر مایت برجسته (32 دلار) برای درخشش واقعاً دیدنی و جذاب ، فنتیک لب Stunna را بدون سانسور (24 دلار) برای قرمز قرمز کلاسیک توصیه می کند.

https://sanykala.com/product-category/category-cosmetic/

 

مورفی می افزاید: "با چشم ساتن لطیف و برفی مانند برف ، بر روی لب تان بزنید. انجام آن آسان است و زمان زیادی نمی برد." اگر بخواهید از آن استفاده کنید ، دوست دارید از Dior"s Backstage Glow Face Palette (45 دلار) استفاده کنید و دارای نور بی نظیری است ، اما در غیر این صورت شفاف است. رژ لب Dior در سال 999 (37 دلار) و مرکز لب را پر کنید ، آنرا به بیرون مخلوط کنید.

 

اثر ombré به آن عمق می بخشد. "

 

 

چشم های نرم و صورتی کودک

 

به نظر می رسد ظریف تر از بقیه نگاه های موجود در این لیست است ، اما تأثیر می گذارد. النی توضیح می دهد: "چشمان نرم صورتی بسیار مهمی است." Eleni توضیح می دهد ، پالت مجلل شارلوت تیلبری در بحث بالش (53 دلار) روشی آسان برای بازآفرینی این روند است. او ادامه می دهد: "و همچنین به باز کردن چشم شما کمک می کند." همچنین وقتی به گوشه های داخلی برای برجسته اضافه می شوید ، بسیار عالی به نظر می رسد. "

 

لب مات مخملی

 

به گفته گرستین ، لب مات مخملی روند بزرگ این فصل تعطیلات است - و ترفند خاصی برای بیرون کشیدن آن وجود دارد. وی می گوید: "من به طور کلی مرطوب و لایه برداری لب های شما به طور کلی ، اما به ویژه قبل از استفاده از لب های عمیق و مخملی بزرگ است". "من قسم خورده از قسمتی از برج لب حاوی Henna Organics" (24 دلار) قسم می خورم. بعد از اینکه به آرامی لب های خود را با یک اسکراب آماده کردید ، با یک مومیایی سبک وزن در رطوبت قفل کنید. من عاشق Balm Lip Balmical Lip True New Botanicals (28 دلار) هستم. لب ها از نازکترین مناطق بدن ما هستند ، بنابراین برای نوزادان مهم است. این فرمول حاوی اسید هیالورونیک ، روغن گیاهی فوق العاده آرام و یک جایگزین وگان برای موم زنبور عسل (هیجان انگیز!) ، روغن نخل پایدار است تا رطوبت را به لبهای خود ببندید. "

 

النی می افزاید: "حتماً آسترهای لب را تیز کنید ، زیرا لب های مخملی شما دقیقاً تعریف دقیقی و بی عیب و نقص ایجاد می کند." علاوه بر این ، او می گوید ، "اگر بتوانید دستان خود را به آنها بدست آورید ، رژ لب واقعی مخملی لیزا الدریج ، قوام مخمل کاملی است."

 

براقیت چشم های چند بعدی

 

Ta و Gerstein هر دو چشمان براق و براق را به عنوان راهی برای لذت بردن از آرایش خود توصیه می کنند. گرستین گفت: "من همیشه یک مکنده پلک براق هستم." این مخصوصاً در فصل تعطیلات جذاب است ، وقتی که آن همه نور جادویی را می گیرد. با هر حرکتی جزئی زنده می شود. " برای به دست آوردن آن ، گرستین توصیه می کند از هرکدام از لاکهای Lid Surratt Beauty (36 دلار) استفاده کنید. وی می افزاید: "من همچنین به این مجموعه هولوگرام وسواس دارم."

 

چشم گرافیکی جسورانه

 

اگر واقعاً فکر می کنید همه را بیرون بزنید ، نگاهی رنگارنگ و گرافیکی را روی چشم خود امتحان کنید. طبق گفته تائه ، روند بزرگ امسال است. تا می گوید: "اگر بخواهم آن چشم گرافیک جسورانه را انجام دهم ، دوست دارم بقیه صورت را خنثی نگه دارم."

 

 11 آرایش تعطیلات در حال حاضر به نظر می رسد که بتوانید از طریق ماه دسامبر حمل کنید

here