سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

تکمیل جذابیت های شما: برای مقادیر نظامی و برای اولین بار پاسخ ده

 

 

وقتی یک زوج جوان ، یک سال از روز عروسی خود را پشت سر می گذارند ، با دکتر پرستون دایر لینک خارجی وارد جلسه مشاوره قبل از ازدواج می شوند و یکی از آنها می گوید همه چیزهایی را که تا به حال در مورد شریک زندگی خود فهمیدند دوست دارند ، او می داند که آنها کارهایی دارند انجام دادن.

 

دایر ، مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز و درمانگر ازدواج و خانواده که 50 سال است که به مشاوره زوجین می گوید ، گفت: "آنچه واقعاً به وجود می آید این است که آنها مسئله بزرگی را به وجود می آورند و آنها انتظار آن را ندارید یا آمادگی مقابله با آن را دارند."

 

"زوج ها باید هر روز صبح با 40 پوند تجهیزات از در خانه بیرون بروند و در مورد جوانب واقع بینانه صحبت کنند."

 

کار دایر این است که به زوجین کمک کند پیش بینی مشکلاتی که در آینده بوجود می آیند پیش بینی کنند و طرحی را برای مقابله با آنها تهیه کنند. استادی که با دانشکده کار اجتماعی دیانا آر گارلند در دانشگاه بیلور فعالیت می کند ، وی در حال حاضر با برنامه مسترینگ ازدواج شما لینک بیرونی کار می کند ، که شامل برنامه درسی برای زوج های نظامی ، جانباز و نخستین پاسخگوی برای حفظ روابط سالم و انعطاف پذیر است. فشارهای اضافی ناشی از شغل که این زوج ها در طول ازدواج با آنها روبرو می شوند ، تأکید می کند که قبل از پیمایش در راهرو ، باید مناطقی از رابطه مورد نیاز کار را مشخص کنید.

 

وی گفت: "زوجین باید در مورد جوانب واقعی از تماشای زن و شوهرتان صحبت کنند که هر روز 40 پوند تجهیزات از خانه بیرون می روند." "چه اتفاقی می افتد که آنها به خانه می روند ، و به طور ناگهانی ، آنها در شرایط اضطراری فراخوانده می شوند که احتمالاً جانشان را به خطر می اندازد؟"

 

زوج های نظامی و اولین پاسخ دهنده می توانند ازدواج های طولانی و محقق کنند. اما قبل از اینکه بگویند "من این کار را می کنم" ، هریک از شرکا باید انتظارات واقع بینانه ای از ازدواجشان داشته باشند و پایه های محکمی از مهارت های ارتباطی را برای مواقع سخت و دشوار ایجاد کنند.

 

کشف استرسورها برای کوپل های پاسخگوی نیروی نظامی و اولین بار

آماری ، ناتان یو ، داده های حاصل از بررسی سرشماری جامعه آمریکا در سال 2015 را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بتواند چگونگی تغییر نرخ طلاق براساس شغل و صنعت متفاوت باشد. پیوند خارجی خبر خوب: نرخ برای زوج های نظامی و پلیس پایین ترین نرخ برای همه مشاغل بود. هنوز هم ، بیش از یک چهارم از ازدواج ها برای افراد نظامی و یک سوم برای افسران پلیس با طلاق به پایان رسید.

 

علاوه بر موضوعاتی که در یک ازدواج معمولی با آن روبرو می شویم ، زوج های نظامی و پاسخ دهنده اول به دلیل مشاغل یک یا هر دو همسر ، با چالش های خاصی روبرو خواهند شد. این چالش ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

جدایی از خانواده و استقرار طولانی.

 

برنامه های نامنظم.

 

عدم اطمینان و ترس از امنیت شریک زندگی.

 

استرس مطالبات شغلی.

 

ریشه کن کردن سیستم های جامعه و پشتیبانی.

 

احساس انزوا.

 

تروما و آسیب دیدگی شریک زندگی برای شرکا.

 

احساس اینکه یکی از شرکا بار وظایف خانوار را بر دوش دارد.

 

دایر معتقد است برای این زوجین مهم است که درک کنند که آینده در هنگام ازدواج متعهد می شوند. به ویژه ، زوج های جوان ممکن است انتظارات بسیار غیر واقعی از ازدواج داشته باشند و اینکه کدام سرویس یا زندگی اول پاسخ دهنده مانند آن است.

 

وی گفت: "گاهی اوقات افراد 17 و 18 ساله مشاغل ارتش و اولین پاسخ دهندگان را به عنوان یک سبک زندگی پرماجرا و پرماجرا ، می بینند و مطمئناً ممکن است برخی از این موارد را داشته باشد." "اما این موارد نیز این کار را بسیار دشوار می کند."

 

واقعیت می تواند در اوایل تنظیم شود: در یک مطالعه 2016 در ژورنال ازدواج و خانواده ، محققان نمونه بزرگی و نماینده ای از اعضای متعهد خدمت ارتش و همسرشان را بررسی کردند و بین استقرارهای قبلی و رضایت زناشویی پایین تر ارتباط برقرار کردند. پیوند خارجی بزرگترین تفاوت رضایت زناشویی در اولین استقرار رخ داده است.

 

اما استرس ندانستن شریک زندگی شما در چه زمانی و چه موقع به خانه باز می گردد ، بر روی همه این زوجها گسترش می یابد ، خواه آنها را برای استقرار طولانی یا تغییر روزانه ترک کنند. برنامه های مداوم در حال تغییر می تواند به معنای عدم فعالیت در فعالیت های مهم خانوادگی باشد.

 

دایر گفت: "شما نه تنها بازی های توپ و انواع چیزهایی را از دست نمی دهید ، بلکه برخی از رویدادهای مهم زندگی مانند فارغ التحصیلی ها را نیز از دست می دهید."

 

تنظیم انتظارات واقع گرایانه

برای تعیین انتظارات واقع بینانه در مورد زندگی زناشویی ، زوجین باید در مورد جنبه های روابط خود در جایی که درگیری یا از قبل وجود داشته باشد یا ممکن است بوجود آید ، ارتباط برقرار کنند. اولین قدم شناسایی مناطق خاص است - اما از کجا باید شروع کنیم؟

 

دایر یک مجری معتبر برای ارزیابی آماده سازی / غنی سازی است ، پیوند خارجی ابزاری است که وی در جلسات مشاوره قبل از ازدواج از آن استفاده می کند. این ارزیابی به شما کمک می کند تا ایده آل گرایی را که زوجین ممکن است در جلسات خود قرار دهند ، با استفاده از اجازه می دهد تا تعدادی از متغیرهای تأثیرگذار بر روابط را ارزیابی کنند.

 

متغیرهای روابط برای در نظر گرفتن

ارتباطات:

زوج ها از نظر کیفیت و کمیت ارتباط خود چه احساسی دارند؟

 

حل اختلاف:

آیا زوجین قادر به گفتگو در مورد احساسات و نظرات و حل و فصل d هستند

 

خانواده و دوستان:

چگونه هر فرد نسبت به خانواده و دوستان شریک زندگی خود و میزان تأثیر آنها در زندگی زوج چه احساسی دارد؟

 

سبک و شریک شریک:

هر شخص در مورد خصوصیات و عادات شخصی شریک زندگی خود چه احساسی دارد؟

 

فعالیت های اوقات فراغت:

آیا زوجین علاقه های مشابهی دارند و آیا از میزان اوقات فراغت که در کنار هم و از هم می گذرانند ، راضی هستند؟

 

عقاید معنوی:

بیان معنوی برای هر شریک چقدر مهم است و چه تأثیری در رابطه آنها دارد؟

 

این ارزیابی به تسهیل کنندگان این امکان را می دهد تا نقاط قوت زوجین را شناسایی کنند و در کجا فرصت هایی برای رشد دارند. از آنجا ، مشاوران می توانند آنچه را که یک زوج باید به آن بپردازند ، تنظیم کنند تا آنها را در مسیر موفقیت زناشویی قرار دهند. ارزیابی آماده سازی / غنی سازی تنها ابزاری است که مشاوران می توانند از آن استفاده کنند ، اما مهمترین چیز این است که زوجین راهی برای پرسیدن سؤالات سخت به منظور ارزیابی رابطه خود و ایجاد تغییرات لازم پیدا کنند.

 

اگر آنها مایل به ایجاد تغییر نباشند ، پس مشاوره قبل از ازدواج خیلی خوب عمل نمی کنند. دایر می گوید زوج ها باید حداقل برای به تعویق انداختن عروسی ، یا حتی احتمالاً ازدواج نکردن ، باز باشند. وی توصیه می کند حداقل شش ماه قبل از عروسی مشاوره را شروع کنید.

 

وی گفت: "هنگامی که دعوت نامه ها برای عروسی بیرون رفت ، احتمال تغییر زیادی وجود ندارد."

 

برنامه های توسعه ارتباطات

بعد از اینکه یک زوج فرصت های رشد را پیدا کردند ، باید شروع به برنامه ریزی کنند که چگونه می توانند مسائل را کاهش دهند یا در هنگام بروز آنها به آنها رسیدگی کنند.

 

دایر گفت: "این کمک می کند تا بخشی از مسئولیت هر یک از شرکا باشد که به دیگری کمک کند تا با استرسهای زندگی مقابله کنند."

 

استاد آنلاین استاد دانشگاه بیلور در برنامه کار اجتماعی از دایر خواسته است رویکردهای مختلف ارتباطی را که زوجین نظامی و اولین پاسخ دهنده قبل از ازدواج می توانند انجام دهند ، به اشتراک بگذارند.

 

زمان ساختاری ایجاد کنید

به دلیل تغییر برنامه ها و استقرار آنها ، می توان گفت زمان ساختاری آسان تر از این است که برای زوج های نظامی و اولین پاسخگو انجام شود - اما این بدان معنا نیست که آنها نباید تلاش کنند. دایر این پیشنهادات را ارائه داد:

 

اشتراک روزانه

هر روز 20 تا 30 دقیقه را در یک ساعت مداوم که برای شما و شریک زندگی شما مفید باشد کنار بگذارید. برای جمع شدن از مکالمات از سؤالات زیر استفاده کنید:

 

"چه اتفاقی افتاده است در 24 ساعت گذشته / از آخرین باری که ما روزانه اشتراک گذاری کردیم؟" و "چگونه در مورد آن احساس می کنید؟"

 

"چه انتظاری دارید؟ چه چیزی در 24 ساعت آینده در دستور کار شما قرار دارد؟"

 

"آیا اکنون اختلافاتی بین ما وجود دارد که باید روی آن کار کنیم؟"

 

سعی نکنید هرگونه تعارض را هنگام اشتراک روزانه برطرف کنید. تجربه باید یک زمان دلپذیر و لذت بخش باشد. حداقل یک تأیید به یکدیگر پیشنهاد دهید.

 

حفظ روابط

هفته ای یک بار ، به مدت یک ساعت و نیم ، از طریق موارد زیر کار کنید:

 

درگیری هایی را که ممکن است هنگام اشتراک روزانه مشخص کرده اید ، مرور کنید. این موارد فقط به درگیریهای بین فردی محدود نمی شود و ممکن است شامل موارد عملی مانند بودجه ریزی یا سفرهای برنامه ریزی باشد.

 

از طریق هر درگیری به صورت جداگانه درباره آن صحبت و کار کنید.

 

طرحی برای چگونگی رسیدگی به آن درگیری تهیه کنید.

 

به ساعت توجه داشته باشید و از زمان اختصاص یافته فراتر نروید. (بعد از یک ساعت و نیم ، زوج ها تمایل دارند که از مهارت های حل اختلاف استفاده کنند.)

 

اگر مشکل برطرف نشده است ، تأیید کنید و متعهد به رسیدگی به آن در تاریخ بعدی باشید.

 

فعالیتهای اجاره ای

برای ادامه انواع فعالیتهایی که شما و شریک زندگی تان در یک رابطه دوستانه از آنها لذت برده اید حداقل یک ساعت و نیم - اما تا زمانی که لازم باشد - انجام دهید: رفتن به شام ??، تماشای فیلم ، شرکت در کنسرت ، رقصیدن ، یا بر روی نیمکت مشروب می زنید.

 

سرانجام ، هنگام برنامه ریزی زمان ساختاری خود ، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

 

برنامه را بر اساس محدودیت های زمانی و محدودیت های کار یا شریک زندگی خود تنظیم کنید. به جای انجام اشتراک گذاری روزانه ، می توانید به اشتراک گذاری هفتگی تغییر دهید.

 

از کانالهای مختلف برای برقراری ارتباط مانند ایمیل ، چت تصویری و نامه استفاده کنید ، اما ساختار کلی اشتراک را حفظ کنید.

 

سعی کنید قوام خود را حفظ کنید. اگر یک روز یا یک هفته از دست دادید ، اجازه ندهید که این امر عادی شود.

 

انعطاف پذیر باشید به یاد داشته باشید که شریک زندگی شما همیشه کنترل زمان بازگشت آنها به کار را ندارد.

 

تصمیم بگیرید که چقدر ارتباط برقرار کنید

پرسنل نظامی و اولین پاسخ دهندگان باید مراقب باشند که چقدر به شرکای خود می گویند - نه تنها اطلاعات خاصی نیاز به محرمانه نگه داشتن دارند ، بلکه شرکاء نیز می توانند آسیب دیدگی شرور را تجربه کنند.

 

از پنهان کردن موضوعات مهم یا مشکلاتی که از طرف شریک زندگی خود با آن روبرو هستید ، خودداری کنید. در حقیقت ، برخی افراد ممکن است بخواهند بشنوند که آیا شریک زندگی آنها در آن روز در وضعیت زندگی یا مرگ بوده است.

 

تصمیمی نگیرید که در مورد چه چیزی به اشتراک بگذارید به تنهایی. با شریک زندگی خود در مورد کارهایی که انجام می دهند صحبت کنید و نمی خواهید بشنوید.

 

به درک متقابل برسیم که چه نوع اطلاعاتی باید به اشتراک گذاشته شود. ارتباطات به یک زن و شوهر نیاز ندارد که همه چیز را به اشتراک بگذارد.

 

نحوه برقراری ارتباط در خانه را تغییر دهید

اولین پاسخ دهندگان و پرسنل نظامی بعضی اوقات می توانند مشکل داشته باشند

 

منبع :  ثانیکالا