سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

بینش از DR. KIM: یک و دو

 

12 سپتامبر 2019 در بینش از DR. کیم

اگر تمام وقت حساب کرده اید که من درباره خدا بودن شماره 1 و همسرتان بودن شماره 2 شما صحبت کرده اید ، می توانید ساعت های زیادی را سپری کنید! این بخشی از زبان من و فرهنگ ازدواج عالی است. این اساسی برای هر چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. بنابراین ، هنگامی که ایمیلی را از کسی دریافت می کنیم که می پرسد منظور ما از "خدا اول ، همسر دوم" چیست ، به من می گوید که همه ما به یک زبان صحبت نمی کنیم و مهم است که من همه اصطلاحاتی را که استفاده می کنیم به روشنی تعریف کنم.

 

چگونه خدا را اول قرار می دهیم؟ "چگونه" آسان است اما پیروی از آن دشوار است. این کاری است که من انجام می دهم من هر روز صبح با خدا می گذرانم. من هر روز در یک برنامه YouVersion از کتاب مقدس زمانی استفاده می کنم و برنامه کوتاه تر دیگری را می خوانم. من دعا می کنم ، روز خود را به خدا تقدیم کنم و همانطور که روز می روم ، راهنمایی و خرد او را بخواهم. سپس در مجله بولت خود می نویسم که امسال عادت جدیدی برای من است. بعضی روزها احساس می کنم واقعاً با خدا ارتباط دارم و روزهای دیگر احساس می کنم حرکات را پشت سر می گذارم.

 

آنچه من طی سالها یافتم اینست که سازگاری اهمیتی دارد. این عادت است که پرداخت کرده است. مشکل من در طول بقیه روز سازگار است. می توانم حواس پرتی ها ، وسوسه ها و موارد دیگر را به من بسپارم. بعضی از اینها را می توانم کنترل کنم و بعضی دیگر نمی توانم. هرچه با آن روبرو باشم ، پاسخ باید همیشه خدا باشد. چه چیزی برای من مناسب است؟ خدا چه چیزی را به من یاد می دهد؟ چگونه اول او را حفظ کنم؟ نکته آخر این است که وقتی او را اول نگه می دارم ، زندگی من بهتر است - خیلی بهتر. وقتی که اینطور نیست. برای من این آگاهی مستمر از حضور خدا در زندگی من در طول روز و پیاده روی روز با او به عنوان شماره 1 من است.

 

قرار دادن نانسی دوم وقتی خدا را اول قرار دهم خیلی آسان است. هیچ کس و چیزی وجود ندارد که خداوند من را به عنوان اولویت بعدی من جز او قرار دهد. نانسی بچه ها ، نوه های بزرگ ، کار ، بازی و هر چیز دیگری را در زندگی من ترامپ می کند. این بدان معنا نیست که اینها برای من مهم نیستند. آنها هستند ، اما آنها به دنبال خدا و پس از نانسی می آیند. وقتی خدا اول است ، می توانم هر روز در کنار او در آغوش بگیرم و لذت ببرم. فرقی نمی کند او روحیه خوبی داشته باشد یا روحیه بدی داشته باشد. خدا مرا به عنوان شریک زندگی خود نیاز خواهد کرد. آیا این بدان معنی است که من هر دقیقه از هر روز را با او می گذرانم؟ نه. این بدان معنی است که من می خواهم او بداند که من همیشه برای او هستم و هیچ چیز غیر از خدا برای من مهمتر نیست.

 

شما با "خدا اول ، همسر دوم" چگونه کار می کنید؟ حدس من همیشه خوب نیست. حواس پرتی های زیادی در این زندگی وجود دارد ، چه خوب و چه بد. ما می توانیم آنها را نسبت به خدا و همسر خود در اولویت قرار دهیم. بنابراین در اینجا چالش شما برای این هفته است. روز خود را با او شروع کنید. کلام او را بخوانید ، دعا کنید ، مجله. سپس در طول روز با او در ارتباط باشید. این اولین بار او را نگه می دارد. سپس آگاهانه همسر خود را هر روز دوم کنید. به آنها بگویید که آنها را دوست دارید. خدمت آنها. با آنها حضور داشته باشید. برای آنها دعا کنید. زندگی شما بهتر خواهد شد و ازدواج شما هم همینطور خواهد بود!

 

من دوست دارم که شما را به عنوان یک ازدواج متغیر با ازدواج عالی در نظر بگیرید. اطلاعات قدرت و پشت پرده زیادی وجود دارد. این آسان است ، و به ما کمک می کند تا دیگران را به عقد ازدواج خدا برای آنها کمک کنیم! اینجا را کلیک کنید تا امروز به ما بپیوندید

 

منبع : sanykala