سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

بینش از DR. کیم: یک دعا

 

اگر می توانستید یک نماز بخوانید و بدون شک بدانید که خداوند به آن پاسخ می دهد ، چه دعایی می کنید؟ آیا این برای شما ، ازدواج شما ، خانواده یا چیز دیگری خواهد بود؟ آیا این برای یک "چیز" مانند ماشین جدید ، خانه یا قایق است؟ آیا این خواهد بود که خدا چیزی را در شما یا در شخص دیگری تغییر دهد؟ برای چه دعایی می کنید؟

 

این یک فریب نیست! من سعی نمی کنم شما را به گفتن چیزی بسپارم و بعد به شما بگویم این چیزی نیست که باید برای آن دعا کنید. در عوض ، من می خواهم شما فکر کنید. تصور کنید که یک دعایی دارید که خدا می گوید جواب خواهد داد ، فارغ از آنچه دعا می کنید. این تنها دعایی نیست که خداوند در زندگی شما برای شما پاسخ می دهد بلکه تضمین می کند که دقیقاً چطور می خواهید آن را پاسخ دهید.

 

وقتی در این باره فکر می کنم ، فرایندی از بین می رود. من همیشه یک ماشین اسپرت قابل تبدیل قرمز را می خواستم. مطمئن نیستم چرا ، اما همیشه در لیست خواسته های من بوده است. اما آیا من می خواهم از این یک دعای تضمین شده بر روی چیزی استفاده کنم که در نهایت پیر می شود و به تعمیر نیاز دارد؟ من می توانم به خارج از خودم بروم و برای کسانی که در سراسر جهان در فقر زندگی می کنند دعا کنم. این باعث می شود بسیاری از مشکلات حل شود. در مورد صلح جهانی چیست؟ در مورد احیای واقعی در سراسر جهان چه می گویم؟ من می توانم برای او دعا کنم که چیزی را در شخص دیگری تغییر دهد که مرا آزار دهد ، اما آیا واقعاً برای شخص دیگر منصفانه است؟

 

می توانم برای شخص دیگری دعا کنم - برای بهبودی یا تغییر وضعیت سخت زندگی. هرچه بیشتر به این موضوع فکر کنم ، چیزهای بیشتری می توانند در لیست من قرار بگیرند. چگونه انتخاب کنم؟

 

تو چطور؟ لیست شما چیست؟ ممکن است یک چیز وجود داشته باشد که ابتدا به ذهن شما خطور کند ، یا ممکن است لیستی مانند من داشته باشید و برای انتخاب آن "یک دعا" تلاش کنید.

 

قدم بعدی ما چیست؟ بدیهی است که این تمرین کاملاً فرضی است. خدا نگفته است که اگر من دعا کنم ، او به دعایى که سؤالى ندارد پاسخ خواهد داد. با این حال ، من می بینم که خدا هر روز به دعاها پاسخ می دهد. بعضی اوقات جواب را تقریبا بلافاصله می بینم در حالی که ممکن است زمان های دیگر نتوانم. بدون شک می دانم که خدا به هر دعایی که تاکنون دعا کرده ام پاسخ داده است. بعضی اوقات او می گوید: نه (مثل مبدل قرمز). بعضی اوقات جواب او متفاوت از آنچه فکر می کردم می شود متفاوت است ، اما همیشه جواب درست است. اوقات دیگر او جواب می دهد و من نتایج را خیلی زود می بینم.

 

چه می شود اگر امروز همه ما یک دعای خود را بخوانیم؟ آن دعایی که لیست خود را کم کردید ، انتخاب کردید. پس ، اگر هرکدام یک دعای خود را بخوانیم و از خدا بخواهیم به هر "یک دعای" که امروز توسط هر یک از ما دعا شده است پاسخ دهد؟ پس اگر با یکدیگر شریک شویم چگونه خدا به "یک دعای" ما پاسخ داد؟

 

داخل هستید؟ پس بیاییم دعا کنیم!

 

من دوست دارم که شما را به عنوان یک ازدواج متغیر با ازدواج عالی در نظر بگیرید. اطلاعات قدرت و پشت پرده زیادی وجود دارد. این آسان است ، و به ما کمک می کند تا دیگران را به عقد ازدواج خدا برای آنها کمک کنیم! اینجا را کلیک کنید تا امروز به ما بپیوندید

 

منبع :  ثانیکالا